Onze prestaties in 2015

Het einde van het jaar is traditioneel hét moment om terug te kijken. Hoe hebben we gepresteerd? Hoe hebben onze klanten ons beoordeeld? Welke storingen kwamen het vaakst voor? In dit overzicht blikken we terug op de prestaties van Phylax ICT in 2015.

Phylax ICT levert sinds 1998 ICT-diensten met als doel de optimale kantoorautomatisering voor u te verzorgen. Een op uw organisatie afgestemde mix van cloud-diensten, telefonieoplossingen, hardware en data-verbindingen moet ervoor zorgen dat u zo comfortabel mogelijk kunt werken.

Ons doel: werken zonder zorgen

We doen ons uiterste best om voor iedere klant een ICT-systeem te bouwen dat vlekkeloos en intuïtief werkt. Want voor uw organisatie is het van groot belang dat uw medewerkers productief zijn. Dan moeten ze geen last hebben van computers, servers en verbindingen die niet goed werken.

Daarom zijn wij continu bezig onszelf en onze diensten te verbeteren. Alleen op die manier kunnen we het probleemloos en efficiënt werken van uw medewerkers waarborgen. Na de advisering over en de implementatie van het systeem, verzorgen we daarom ook het beheer en de support, zodat uw organisatie volledig ontzorgd is.

Onze garanties

We garanderen de prestaties van onze ICT-omgevingen én van onze ondersteuning. We staan voor de uptime van uw systemen. En mocht zich toch een keer een storing voordoen, dan zorgen wij voor een razendsnelle oplossing. Dat is onze garantie.

Aan het einde van het jaar kijken we altijd terug op onze prestaties. Daar zijn we heel transparant in: u mag best zien hoe wij gepresteerd hebben. In 2015 hebben we tot nu toe (7 december) 8.454 tickets afgehandeld. Dat levert het volgende overzicht op:

Onze helpdesk prestaties in 2015:

99,1% binnen responstijd

98,6% binnen oplostijd

100% Urgente meldingen binnen half uur responstijd

bron: Kengetallen Phylax ICT 2015

Soort meldingen

Ook hebben we gekeken naar de onderwerpen van de meldingen die we binnen krijgen (in aantal). De top 10 van onderwerpen is de afgelopen jaren niet veel veranderd. De top 5 van de jaren 2001, 2002, 2003 en 2004 is zelfs identiek.

De storing top 5 in 2001-2004:

  1. Server
  2. Back-up
  3. Applicatie
  4. Active directory / rechten
  5. Groupware

 

De storing top 10 in 2005:

Ticket onderwerpen

 












Wat opvalt in 2015 is dat Groupware (Exchange server) gezakt is naar plaats 6. We verwachten dat dit de komende jaren nog verder zal zakken. Steeds meer klanten kiezen voor de Hosted E-mail oplossing van Microsoft Office 365 waardoor er minder onderhoud en storingen zullen zijn.

Beoordelingen door onze klanten

Naast het snel oplossen van problemen, vinden wij het van groot belang dat onze klanten tevreden zijn met de manier waarop we problemen oplossen. Daarom vragen we onze klanten om een beoordeling van onze werkzaamheden.

Er zijn in 2015 (tot 7 december) totaal 1.142 tickets door de gebruikers beoordeeld. Daarvan werd 94% beoordeeld als goed of uitstekend behandeld. Het gemiddelde rapportcijfer dat we kregen van de gebruikers is 8,0.

Beoordeling klanten











Het aantal beoordelingen is dit jaar flink gestegen. Deze stijging komt doordat we klanten meer om beoordelingen zijn gaan vragen. Ook hebben we het voor de klant eenvoudiger gemaakt om de werkzaamheden te beoordelen.

Verbetering van onze dienstverlening

We hopen natuurlijk dat deze stijging blijft doorzetten. Hoe meer beoordelingen we krijgen over onze werkzaamheden, hoe duidelijker het beeld is dat we hebben over de tevredenheid van onze klanten. Dit betere beeld kan ons helpen bij het nog verder verbeteren van onze dienstverlening.

Hebt u tips of verbeterpunten voor ons? Wilt u ons laten weten wat u vindt van onze dienstverlening? Wij horen graag uw mening!

We stellen het zeer op prijs als u contact opneemt met Edwin Bouwens via 088- 0072123 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of met Martijn Frank via 088- 0072128 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Alvast vriendelijk bedankt!


Meer nieuwsberichten lezen

Phylax ICT Nieuwsbrief

Schrijf je nu in

voor onze twee maandelijkse Phylax nieuwsbrief


Online IT Audit

IT audit

Krijg inzicht in uw ICT opties