Efficiënt werken met mail

Vrijwel iedereen die actief is binnen een kantooromgeving kent het probleem: e-mail is onmisbaar maar u bent meer tijd kwijt met het verwerken dan u lief is.

Soms ziet u mails of acties over het hoofd omdat deze verloren gaan in een berg van taken, reminder en e-mails. De hedendaagse mailpakketten bieden de nodige functionaliteit om de mailtoevloed het hoofd te bieden, maar helaas zijn daar maar weinig mensen van op de hoogte. In dit whitepaper bieden we u in 8 stappen een uitweg uit een overvolle en oncontroleerbare mailbox.

Na het invullen van het formulier krijgt u  het whitepaper per mail toegestuurd.

  1. Naam(*)
    Naam ontbreekt
  2. Organisatie(*)
    Naam organisatie ontbreekt
  3. Mailadres(*)
    Email adres ontbreekt of is incorrect

Abonneren

Vul onderstaand formulier in om geïnformeerd te worden over nieuwe white papers.
  1. Naam(*)
    Naam ontbreekt
  2. Organisatie(*)
    Naam organisatie ontbreekt
  3. Mailadres(*)
    Email adres ontbreekt of is incorrect