IT Beheer: 5 pijlers onder het betere werken

Een goede ICT-oplossing is belangrijk. Maar alles staat of valt bij een uitstekende ondersteuning in de jaren na de implementatie. Phylax ICT hanteert vijf speerpunten waarmee we garanderen dat u ook op de lange termijn blij met ons blijft:

3 Vaste aanspreekpunten

Phylax ICT werkt met vaste teams van drie specialisten die stuk voor stuk exact op de hoogte zijn van uw situatie. Bij hen kunnen uw mensen rechtstreeks met vragen of voor overleg terecht. Zo houden we de communicatie effectief en voorkomen we dat alle kennis over uw systeem opeens onbereikbaar op een ver strand vakantie viert.

Ruime openingstijden

Werken buiten kantoor en buiten kantooruren is inmiddels de normaalste zaak van de wereld. Dus vinden wij het de normaalste zaak dat u ook voor negenen en na vijven op ons kunt terugvallen. We staan daarom van 7.30 tot 18.00 voor u paraat. En optioneel is ook 24/7 ondersteuning mogelijk.

Vaste prijzen

Wij willen niet verdienen aan storingen in een systeem dat we zelf hebben gebouwd. Daar wordt niemand gelukkig van en het leidt in het slechtste geval tot behoorlijke discussies. Wij hanteren daarom vaste prijzen, inclusief het verhelpen van storingen en de standaard wijzigingen. Helder, duidelijk, en zonder discussies.

Duidelijke garanties

We garanderen de prestaties van onze ICT-omgevingen én van onze ondersteuning. We staan voor de uptime van uw systemen en voor razendsnelle oplossingen als zich een storing voordoet. Onze garanties zijn geen loze beloften – we hebben er concrete boetes aan gekoppeld. Dat betekent dat u automatisch een creditnota ontvangt als we de afgesproken prestaties niet leveren. Al is die kans zeer klein: we geven er de voorkeur aan om uw verwachtingen te overtreffen.

Transparante opzet

Een goede opzet hoeft niet ingewikkeld te zijn. Wij bieden 3 varianten ICT beheer en daarmee voor elke organisatie een passende opzet. Welke opzet sluit het beste aan bij uw wensen?  Klik op de module namen voor een toelichting.

 

Base

Business

Premium

Modules

     

ICT Administratie

Preventief beheer

ICT Beleidsondersteuning

-

Incl afhandeling storingen

-

Incl afhandeling wijzigingen

-

-

Garanties

     

Beheersgaranties

Responsgaranties

Base

Business

Premium

Oplosgaranties (netwerk)

-

Business

Premium

Oplosgarantie 30min (gebruikers)

-

Meer weten?

Wij garanderen dat u ook op de langere termijn tevreden blijft met onze prestaties. Voor meer informatie over Phylax als betrouwbare systeembeheerder kijkt u op www.phylax.nl of belt u naar (+31) 088-0072120.

Phylax ICT Nieuwsbrief

Meer weten over beheer

Wilt u meer weten over onze beheersdiensten? Menno Malta informeert u graag over de mogelijkheden.

Wilt u meer weten over onze beheersdiensten? Menno Malta informeert u graag over de mogelijkheden.
telefoon: (+31) 088-0072120
  1. Naam(*)
    Naam ontbreekt
  2. Organisatie(*)
    Naam organisatie ontbreekt
  3. Telefoon(*)
    Invalid Input
  4. Mailadres(*)
    Email adres ontbreekt of is incorrect




Steeds op de hoogte

ICT-administratie spreekt meestal niet erg tot de verbeelding. Toch is het belangrijk dat u inzicht kunt houden in bijvoorbeeld uw ICT-uitgaven. Wij zorgen daarom dat alle documentatie, licenties en overzichten altijd automatisch up-to-date zijn. Bovendien hebt u via de rapportage-portal direct inzicht in de status van uw omgeving en de diensten die u van Phylax ICT afneemt.

Preventie is prioriteit

Voorkomen is beter dan genezen. Daarom bewaken we uw ICT-omgeving constant met geavanceerde monitoring-software. Zo zien we situaties die tot problemen kunnen leiden al heel vroeg aankomen. En we lossen ze op voordat u er iets van merkt. Daarnaast houden we met de laatste antivirussoftware en de meest recente besturingssystemen uw beveiliging continu optimaal.

 

Organisatie en ICT in balans

De oude Grieken zeiden het al: Panta Rhei – alles stroomt, alles is in beweging. Dat geldt voor uw organisatie, en voor ICT. Daarom wordt u bij Phylax ICT bijgestaan door een consultant die ervoor zorgt dat uw ICT-omgeving en uw organisatie met elkaar mee blijven bewegen. Hij kijkt naar zaken als performance, capaciteit, veiligheid en uw budget, en adviseert over nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen

 

Storingen: Actie!

Hebt u een vraag, of doet zich een storing voor, dan komt uw vaste Phylax-team direct in actie met een antwoord en een oplossing. En we geven daarbij vooraf harde garanties over de maximale responstijd en de oplosduur van storingen. Zodat iedereen in uw organisatie weet waar hij of zij aan toe is, en continuïteit en productiviteit gewaarborgd zijn.

 

Wijzigingen: tempo graag

Nieuwe collega’s, nieuwe apparatuur, nieuwe applicaties: wijzigingen doorvoeren is een continu-proces. Wij zorgen ervoor dat aanpassingen snel en correct worden uitgevoerd. Kiest u voor Premium Beheer, dan zijn alle standaard wijzigingen bij de vaste maandprijs inbegrepen. Bij de modules Base en Business worden de werkzaamheden maandelijks achteraf in rekening gebracht.